Számos mítosz és félreértés van a logisztika automatizálásával és digitalizálásával kapcsolatban. E mítoszok nagy része abból az időből származik, amikor a logisztika egy raktár négy falára korlátozódott, és az áruk A-ból B-be történő eljuttatásának kérdése volt. A mai hálózatba kötött és digitálisan vezérelt értékláncokban a nyersanyagok, áruk, folyamatok, emberek, technológiák és helyek összekapcsolásáról van szó. Itt az ideje, hogy elbúcsúzzunk néhány régi mítosztól, amik közül cikkünkben hármat vitatunk meg.
1. mítosz -A logisztika automatizálása korlátozza a rugalmasságot
A vállalatok gyakran attól tartanak, hogy logisztikai folyamataik automatizálása fűzőbe helyezi őket, és korlátozza rugalmasságukat. Aggodalomra semmi ok, hiszen a KNAPP-nál az a mondás járja, hogy „Még a legnagyobb hatékonyság és a legmagasabb szintű automatizálásnak sem szabad a rugalmasság rovására menni.” Az automatizálás és az optimális rugalmasság ideális keverékének elérése érdekében, intelligens technológiáinkat ügyfeleink számára, testre szabott megoldásokká egyesítjük.
Fő iparágaink a következők:
-Egészségügy
-Élelmiszer kiskereskedelem
-Divat
-Kiskereskedelem
-Ipar
-Nagykereskedelem
Célunk az, hogy optimálisan feltérképezzük az egyes üzleti modellek egyéniségét az automatizálási megoldásainkkal, és alkalmazkodjunk ügyfeleink növekedési céljaihoz és befektetési kereteihez.
Íme néhány intelligens technológiai megoldás:
Shuttle rendszer és AMR, a logisztika automatizálásához és digitalizálásához
Az automatikus tároló rendszer - az OSR Shuttle™ Evo a modern raktári folyamatok szíve, ami minden ágazatban: az egészségügyben, az e-kereskedelemben, az élelmiszer-kereskedelemben és az autóiparban is minden szempontból teljesíti az elvárásokat. A rendszer rugalmasan alakítható méretben és teljesítményben is. Akár 50 kilogrammos konténerek, dobozok és tálcák is tárolhatóak a rendszerben. Az OSR Shuttle ™ Evo teljesen integrált a KNAPP szoftverkörnyezetébe. Jan Frans Berends, a Kramp logisztikai menedzsere azt nyilatkozta: „Ez egy digitálisan vezérelt rendszer. A dizájn megnyert minket, hiszen nem akartunk hosszú szállítószalagokat, amelyek spagettiként kanyarognak."


Shuttle rendszer és AMR, a logisztika automatizálásához és digitalizálásához
Az OSR Shuttle™ Evo + megoldás intelligens, autonóm mobil robotok és a központi tárolórendszer kombinációjából jött létre . A nevében lévő plusz a megoldás rugalmasságát jelenti. Az önállóan hajtott, nyitott transzferek rugalmasan hálóznak össze különböző tárolási területeket és folyamatokat a központi tárolórendszerrel. Az Open Shuttles támogatja például:
- a beérkező árukban
-a decentralizált és kézi munkahelyek kínálatában
-expressz és különleges szállítás esetén a feladási osztályon
-termelőgépek ellátásában
-mikroteljesítési alkalmazásokhoz
A Pick-it-Easy sorozatáruk közötti, személyi munkaállomásai képzik a felületet az emberek és az automatizált raktártechnika között. A munkaállomások egyesítik az ergonómiát, a hatékonyságot és a legmagasabb minőséget a megrendelések feldolgozásában: Több megrendelés is feldolgozható egyszerre. A szoftverfelületek lépésről lépésre végigvezetik az alkalmazottakat minden rendelésen. „A kézi szedési folyamatok optimalizálását látom projektünk egyik legnagyobb sikerének. Munkatársaink kéz a kézben dolgoznak a legújabb automatizálási technológiával. A szoftvervezérelt folyamatoknak köszönhetően minden munkafolyamat ergonómikus és hibaoptimalizált." -mondja Olivier Sorbe, a Christian Dior Parfums európai, közel -keleti és afrikai régióinak logisztikai vezetője.
A zsebválogató rendszerek sokféle felhasználásra alkalmasak. A különösen a nagy teljesítményű automatikus tárolórendszerrel kombinálva lendületet adhatnak a teljesítési folyamatoknak. A zsebválogatók nagyfokú rugalmasságot biztosítanak, különösen az e-com és a többcsatornás megvalósításban . Minden zseb, minden darabja egyértelműen azonosítható, és bármikor előhívható a memóriából. A zsebválogató rendszerek ideálisak az áruk helytakarékos tárolására - különösen a divatágazatban, például a visszaküldések hatékony kezeléséhez : A visszaküldött áruk közvetlenül a visszaküldési munkaállomáson kerülnek egy zsákba, és azonnal újra eladhatóvá válnak.
2. mítosz - A logisztikában lévő robotok csak átverések
Tudtad? A logisztikai folyamatok robotjait sokáig túlárazott kacatnak tartották prototípus állapotában. Túl kevés lehetséges felhasználási módja és kezelési módja van az SKU kódoknak a robotok számára, és általában nem túl megbízhatóak az előítéletek szerint. Az igazság azonban ettől nem is lehetne távolabb! A technológia gyors fejlődésével, különösen a mesterséges intelligencia területén, ma már számos lehetséges felhasználási módja van a robotoknak a logisztikai folyamatokban, amelyek növelik a hatékonyságot, a minőséget és az alkalmazottak elégedettségét.
Shuttle rendszer és AMR, a logisztika automatizálásához és digitalizálásához
A Pick-it-Easy Robot szedőrobotot világszerte számos iparágban használják, például gyógyszerek, élelmiszerek és kiváló minőségű kozmetikumok válogatására, a szerszám- és alkatrész-kereskedelemben, valamint a divat- és kiskereskedelemben is. A Pick-it-Easy Robot mesterséges intelligenciájával olyan sokféle mozdulatot sajátít el, amelyek lehetővé teszik, hogy (majdnem) emberként lásson és tapintson. Ez azt jelenti, hogy megbízhatóan és gyengéden kezelheti a fóliázott tárgyakat, üvegpalackokat és a rugalmas anyagú termékeket is, mint például egy zoknit. Az intelligens és sokoldalú Pick-it-Easy robot szükség esetén megállás nélkül dolgozik, növeli a teljesítményt és segíti az alkalmazottakat, például az éjszakai műszakban.


Shuttle rendszer és AMR, a logisztika automatizálásához és digitalizálásához
Különösen az élelmiszeriparban, a munkavállalók gyakran magas stressznek vannak kitéve. A szupermarketekbe történő szállításhoz stabil raklapokat kell kialakítani a tekercses konténereken. Ezt a feladatot most a RUNPICK rendelésfelvevő és palettázó robot, valamint a csomagolási minták kiszámítására szolgáló intelligens szoftver, a KiSoft Pack Master veszi át. Ily módon a stabil tekercses konténerek teljesen automatikusan összeszerelhetők a meghatározott előírásoknak megfelelően: A RUNPICK egy folyamatlépésben átveszi az áruház-specifikus megrendelések szedését és palettázását. Ez mentesíti a raktárban dolgozó munkavállalókat a nehéz emeléstől és a szállítástól, valamint a szupermarketek alkalmazottaitól, mivel a tekercses konténereket az egyes szupermarketek elrendezésének megfelelően, ágazatnak megfelelő módon állítják össze.
A KiSoft Pack Master alkalmazás más iparágak raklapozási feladataihoz is alkalmas.
3. mítosz - Csavarkulccsal csak a szerviztechnikusok rendelkeznek
Szerszámokkal, overálban - így képzel el egy szerviztechnikust, nem? A szerviz- és karbantartási területen is jelentős változások mentek keresztül az elmúlt években. A tendencia egyértelműen a digitális szolgáltatások és az intelligens információk irányába mutat: „Szolgáltatási hívásaink 90 százaléka már távolról is megoldható” - mondja Alessandro Freidl, a helyszíni szolgáltatási részlegünk igazgatója. Az intelligens információ segít a napi raktári műveletekben, például a karbantartás előrejelzésében vagy az erőforrás-tervezésben.
"A tendencia egyértelműen a digitális szolgáltatások és az intelligens információk irányába mutat. Hívásaink 90 százaléka már távolról megoldható.”
Digitalizálás a logisztikában: az intelligens információ biztosítja a rendszer optimális állapotát
Életciklus-menedzsmentünk részeként folyamatosan együttműködünk ügyfeleinkkel, hogy biztosítsák rendszereik megbízható működését. A KiSoft Analytics értékes eszköz a szervizcsomagból . A szoftveralkalmazás elemzi a releváns rendszeradatokat, megjeleníti az irányítópultokat és a KPI -kat, és segít a helyes döntések gyors és egyszerű meghozatalában - rövid, közép- és hosszú távon.
Egy másik ügyes segítő a redPILOT Operational Excellence Suite : Ez segít a logisztikai rendszer optimális működésében. Például a redPILOT segítségével gyorsan és egyszerűen meg lehet tervezni a műszakokat, és biztosítja, hogy a szükséges képesítéssel rendelkező személyek szolgálatban legyenek. A redPILOT CMMS (Computerized Maintenance Management System) eszköze, a rendszeradatokat használja fel a karbantartás strukturált, és tervezett módon történő elvégzéséhez. Ezzel költségeket takaríthat meg, elkerülheti a nem tervezett hibákat, és optimalizálhatja a rendszer hatékonyságát és rendelkezésre állását.

További innovációs lehetőségekről információkat a www.futurepharmacy.hu oldalon.
Bármilyen kérdése merülne fel, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT!