
Hotline
A 24 órás hotline minden kérdésére választ ad, és bármilyen probléma esetén gyorsan segít. Itt beszélhetnek a legtapasztaltabb technikusainkkal, akik távolról elérik az ön gépét és arra csatlakozva segítenek a felmerült probléma elhárításában. A kérdések 98% -ában a Hotline azonnal segít és megoldja a problémát. Képzett technikusaink helyi pótalkatrész raktárral rendelkeznek, és minden esetlegesen megoldandó kivonulásra felkészülten várnak.
Központi műszaki szolgálat
Az Apostore magyarországi központja miskolci és budapesti ügyfél-szolgálattal rendelkezik. Világszerte figyelemmel követik a Gelsenkircheni kollégák is a rendszereket, hogy tökéletesen működhessenek. A paraméterektől való eltérések első jele alapján a szakértők elemzik a rendszerüket, és korrekciós intézkedéseket tesznek. Illetve kommunikálnak a magyarországi kollégákkal.


Karbantartás
Szervizünk a gépeket állagmegóvásuk érdekében évente kétszer átfogóan átellenőrzik, kitakarítják és megelőző alkatrészcserét hajtanak végre. Ezek az átfogó karbantartások nagyon fontosak annak érdekében, hogy az automaták hiba nélkül tudjanak működni.