Az e-kereskedelmi rendelések feldolgozása megköveteli, hogy az online áruház ígérete a vevő számára hatékony logisztikai folyamatokká váljon. A KNAPP intelligens automatizálása a siker kulcsa!
Miért vásárolunk online?
Divat, elektronika, gyógyszerek, élelmiszerek - ma minden egy kattintással elérhető. Otthonunkat sem szükséges elhagyni ahhoz, hogy online vásároljunk kényelmesen és egyszerűen, így egyre többen választják ezt a lehetőséget.

Az e-kereskedelem ígéretének teljesítése az ügyfél számára az intelligens logisztika segítségével
Az ügyfelek több okból is vásárolhatnak online áruházból. Minden vásárlás mögött konkrét ígéret áll, amelyet az online kereskedő kínál az ügyfélnek. Ezek között az okok között lehetnek a különleges árak, nagyon gyors szállítás, hatalmas választék, egyedileg szabott termékek vagy kényelmes szállítási és átvételi lehetőségek is.
"A logisztikai folyamatok intelligens automatizálása segíti az online kereskedőt abban, hogy teljesítse a vevőnek tett ígéretét. Ez növeli a jövedelmezőséget, a vevői elégedettséget, és növeli az ügyfelek lelkesedését az online áruházak iránt." mondja Hannes Engelberger - Latin -Amerika, Spanyolország és Portugália KNAPP AG értékesítési vezetője.
30 perc a megrendeléstől a feladásig
Rendeljen még ma, és másnap már át is tudja venni az árut. Ez a Wehkamp nevű holland online kereskedő ígérete, amikor a wehkamp.nl webáruházukról van szó . A Wehkamp ügyfelei 430 000 termék közül választhatnak. Az e-kereskedelmi megrendelések feldolgozásában egy modern és átfogó logisztikai megoldás teljesíti a Wehkamp.

30 millió megrendelés gyors és hatékony feldolgozása évente
A Wehkamp disztribúciós központját maximális teljesítményre tervezték: évente átlagosan 30 millió csomag hagyja el innen a raktárt. A legfontosabb szempont, hogy az automatikus és a manuális folyamatok, valamint a tárolási technika és a szoftver egymáshoz igazodjanak. Az OSR Shuttle automatikus tárolórendszer elegendő helyet kínál a széles választék számára.

Az áruk egy gyors szállítórendszeren keresztül kerülnek a Pick-it-Easy sorozat "áruk személynek" munkaállomásaira. A megrendelések feldolgozása különleges hatékonysággal történik: az úgynevezett "egyérintéses szedés" során az áruk közvetlenül a tárolódobozokból a feladódobozokba kerülnek. A csak egy tételből álló megrendeléseket tételekben készítik el, és egyenként szállítózsákokba csomagolják. Csúcsidőben különösen előnyös és fontos a rövid feldolgozási idő és a munkaállomások optimális terhelése.
- Központi transzferrendszer: 556.000 helyszín
- Egylépéses feldolgozás: 6 megrendelés egyidejű feldolgozása minden munkaállomáson
- Optimális ergonómia: egyszerű és kényelmes folyamatok a személyzet számára "árutól személyig" munkaállomásokkal
- Intelligens csomagolás: csökkenti a CO2 - kibocsájtást és a legrövidebb útvonalakon szállítanak
- Hatékony visszárukezelés: akár 40%-kal kevesebb visszáru
- Az ígéret betartva: évente 30 millió csomagot szállítanak
Ezenkívül az intelligens elemzőeszközök, mint például a KiSoft Analytics, segítenek megtervezni a következő csúcsforgalmat. A redPILOT szoftver biztonsági mentési eszköz a hatékony személyzetkezeléshez.
Nézze meg a wehkamp.nl központját :
További innovációs lehetőségekről információkat a www.futurepharmacy.hu oldalon.
Bármilyen kérdése merülne fel, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT!